2013. március 3., vasárnap

14.rész. Semmi nem oké már ...

Sajnálom, ez sem a leghosszabb rész de értsetek meg! Igyekszem... HA TETSZETT IRATKOZZ FEL ÉS ÍRJ MEGJEGYZÉST !!!!  KÖSZÖNÖM .

*Alex szemszöge*

olvasd zenével

Itt az idő. Egyszer úgyis mindennek vége. Volt ami szép, és volt ami rossz. Itt állok a hidegben, véres kézzel és remegő lábakkal. Félek, sőt rettegek. A víz hullámzik, egy ember sincs itt. Sötétség uralkodik az egész hídon. Bámulok lefele, hogy felmérjem mekkora a veszély. Tökéletes hely a HALÁLHOZ.
Elárulva és egyedül érzem magam.
Nagyot sóhajtottam. Épp ugrani készültem amikor .... felébredtem. Csak egy álom, ami régebben kísértett. Sűrűn álmodtam ezt pár évvel ezelőtt. Miért kellett megint? Amikor talán boldog is lehetnék. Mindig el kell rontani a boldogságomat.
Tegnap Zayn azt mondta, hogy szeret. Szerelmes belém. Bár úgy éreztem, hogy hazudott, valamiért mégis boldog voltam. De most nem akarok ezen agyalni.
-Jóreggelt! - nyitottam be a konyhába
-Neked is! - hallatszott az egységes válasz.
-Öhmm... Betty! Beszélhetnénk? - fordultam felé
Ő volt az egyetlen ember aki ismerte a teljes életemet, így természetesen tudott az álomról is.
-Mi a baj? - kérdezte félve
-Visszatért... az álom visszatért. - remegett meg a hangom
Nem szólt semmit. Hatalmas, csillogó barna szemeivel mélyen belenézett az enyémbe, és érezte a félelmemet. Szorosan magához ölelt. Ezt a tökéletes 'testvéri' pillanatot Niall zavarta meg.
-Baj van? - kérdezte
-Nincs. - vágtam rá gyorsan
-Alex.... Miért nem mondod el? - nézett rám gyönyörű kék szemeivel
-Mert nem fontos. - próbáltam elhitetni magammal ezt a tényt
'Nem fontos..' A saját szavaim csengtek a fejemben. Ha tényleg nem fontos, akkor miért rettegek tőle? Miért rémít meg már eleve az a gondolat, hogy ilyet álmodom? Egyre rosszabb ez az érzés.
-Alex ! Hahó ! - szólongatott Niall
-Hmmm? - néztem rá
-Kérlek, bízz bennem, és mondd el, hogy mi a baj! - könyörgött
-Csak... egy rossz álom. - győzködtem a kétségbeesett srácot
-Biztos? - húzott oda magához majd adott egy hatalmas ölelést
Jól esett, hogy legalább Niallt érdekelte a sorsom. Mindenki azt hiszi, hogy Liam a legmegértőbb a bandában. Lehet, de eddig velem szemben csak Niall nyílt meg. Mindegyik fiúval nagyon jóban vagyok, tényleg. Liam is megértő és mindig vigyáz rám. Louis mindig megnevettet, mindegy milyen kedvem van, Harry pedig pusztán azzal, hogy szereti Bettyt boldoggá tesz. Zayn pedig... az életem értelmévé vált.
Gondoltátok volna azt, hogy ez a naiv, könnyen megsebezhető lány valaha ilyen erős lesz lelkileg? Igen, erősnek érzem magam. Bár az apám most börtönben van, anyukám elhagyott mégis erős vagyok. Itt vannak velem a legjobb barátaim akik mindig vigyáznak rám.

*Zayn szemszöge*

Épp a konyhában voltunk, amikor megszólalt a telefonom. Kaptam egy sms-t. Alex kiment a mosdóba így Betty azonnal feltette a kérdést.
-Ki az?
-Egy barát. - hazudtam, majd felsiettem a szobába, hogy nyugodtan elolvassam a kapott sms-t
"Mikor mondod el neki? Hiányzol xx -Pezz."
Úgy gondoltam, biztonságban vagyok, így felhívtam. A harmadik csörgésre felvette.
-Zayn?
-Igen, ne aggódj. Nem hall meg senki. Hallani akartam a hangodat, hiányzik, és te is.
-Majd ha nem lesz veled Alex, újra szerethetsz. Mennem kell, szia.
-Én így is szeretlek. - jelentettem ki majd letettem a telefont.
A baj csak az, hogy nem voltam egyedül.

*Betty szemszöge*

Persze, biztos csak egy barát és azért húzott fel a szobába. Hiába, túl kíváncsi fajta vagyok. Zayn után rohantam de az ajtóba megtorpantam. Telefonon beszélt. Nem hallottam, ki volt az csak annyit, hogy egy nő. Volt egy olyan érzésem, hogy hamarosan leteszi a telefont. Hallgattam, hogy mit beszél de az utolsó mondata tényleg szíven szúrt. "ÉN IGY IS SZERETLEK ! " 
-Zayn !!! - néztem rá dühös tekintettel
-Betty, kérlek! Nem tudom, mit hallottál, de kérlek.... NE MONDD EL ALEXNEK !!
-Hazudjak neki? Hallod te magad? Hallod miket beszélsz? Össze fog törni, ezt akartad?
-Nem... én csak..
-Csak mi? - éreztem, hogy helyben térdelem gyomron
-Baj van? - jött be Alex
-Nincs. - sóhajtottam egy hatalmasat, majd kimentem a szobából
Elérte, hogy hazudjak neki. Miért akarja tönkretenni Alexet? Miért akar tönkretenni engem? Miért nem szereti? Lehet, hogy sosem szerette igazán, hogy csak kihasználta, és minden szava hazugság volt?
Jobb lenne, ha sosem ismerték volna egymást. Ha Alex rájön arra, hogy mi történt, a szíve sok milliárd apró szilánkra fog hullni. Tönkre fog menni, és sosem jön helyre.  Remélem Zayn ugyan úgy fog szenvedni, mint Alex amikor ez az egész kiderül ..











SAJNÁLOM, HOGY RÖVID !! A következő részek hosszabbak lesznek, megígérem !

12 megjegyzés:

  1. miért irsz szomorù részeket ? :(
    és.. Ash és Daws még mikor fog feltünni ? :$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert minden rosszban van valami jó . xd MAJD. xd ♥

      Törlés
  2. Szia :) van egy meglepetésem számodra, alul megtalálod
    http://wontstoptillwesurrende.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. jaj :(
    végig rázott a hideg *.*
    nagyon jó lett.! nem úgy vagyis.. nah...érted!
    BETTYNEK VIDÁM RÉSZEK KELLENEK! :DD
    By: Betty :**

    VálaszTörlés
  4. Mi a jó eget csinálsz már?! :(
    SIESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt ülökk melletted infó órán x
      SIETEK !! xx

      Törlés
  5. Durva és váratlan csavar!!! IMÁDOM EGYSZERŰEN IMÁDOM!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Ááááááá! Megdöbbentő rész volt o.O De azért tetszett :)) ;) Én kinyírom Zayn-t ha össze töri Alex szívét!!! xD na jó nem :P siess a kövivel :D <3 *__*

    VálaszTörlés