2013. február 7., csütörtök

8.rész.Goodbye...


-Niall! Mi a franc volt ez?! - fakadtam ki magamból
-Fogadást vesztettem. Ne haragudj. - sajnálkozott
-Mostmár mindegy, megtörtént. Milyen fogadást?
-Hát, Zaynnel fogadtunk, áhh mindegy.
-Niall James Horan! - mondtam vörösödő mérges fejjel
-Fociban, hogy ki nyeri a meccset és én vesztettem.
-És akkor egyből támad az ötlet? Hogyne, aki veszít smárolja le Alexet, ő úgysem bánja! Hát köszönöm szépen.
-Nem az én ötletem volt, kérlek ne haragudj. - mondta már teljesen könnyes szemekkel
-Semmi baj. - öleltem meg majd leviharoztam a nappaliba ahol Zayn itta "a győztes italát"
Vigyorgott de amikor meglátta, hogy milyen dühös vagyok egyből letette a poharat és a mosoly is lehervadt az arcáról.
-Zayn Jawadd Malik! - viharoztam felé - Mégis hogy mered? Legközelebb ha fogadni akarsz akkor ne én legyek már annak a tárgya! Örülnék ha nem kéne folyton.. - folytattam volna de ekkor Zayn elcsendesített
Nem akárhogy. Ajkait az enyéimre tapasztotta és szenvedélyesen megcsókolt. Érezni lehetett, hogy ő nem feladatból csinálja úgy, mint Niall, hanem érez is valamit közben.
-Zayn. - távolodtam el tőle
-Alex, én..
-Nem Zayn. Köztünk nem lehet semmi, SOHA. - mondtam majd felviharoztam a szobámba
Fölszaladtam,  majd kulccsal bezártam az ajtót. Zayn megpróbált bejutni, de nem sikerült neki. Olyan erősen verte az ajtót, hogy azt hittem betöri. De már mindegy.
Eldöntöttem. A hajnali géppel utazom vissza Romániába. Nem tartozom én ebbe a világba. Bedugtam a fülesemet, majd elkezdtem írni a búcsú leveleket. Páronként írtam nekik.


Innen olvasd zenével.


"Drága Harry és Betty. Nagyon örülök, hogy együtt vagytok, ezért most külön - külön szólok hozzátok!
Harry! Kérlek szeresd őt, légy vele akkor is amikor rosszabb napjait éli, öleld, csókold amikor csak megteheted! Védelmezd őt. Óvd meg minden rossztól s segítsd elérni az álmait. Hidd el ő sem fog másképp tenni. Kérlek, vigyázz Rá ,mert hidd el, ő megérdemli!
Betty! Imádlak, tudod, de el kellet hogy jöjjek. Nem bírtam a feszültséget. Egyszerűen rajtam már semmi sem segít. Nem tartozom én ebbe a világba, aminek TE már részese vagy. De tudod, kisebb-nagyobb veszekedések, órákig tartó nevetések, ici - pici beszédszünetek, együtt töltött éjszakák és nyáriszünetek.. Történhet bármi, tejben - vajban, trében - bajban az igaz barátságok örökké megmaradnak!! De nekem most sajnos el kell mennem .Találkozunk még!! Szeretlek 'sis.' <3
Jaj és persze sok boldogságot nektek!!! Puszi. Alex!
U.i.: Harry nehogy utánam engedd! Képes rá!! Ne engedd el! ...SOHA! "














Ezek után írtam Louiséknak is!


"Cuki - muki répa - papa és cuki - muki répa - mama! Ezt most nem hagyhattam ki! Szóval. Nagyon örülök annak, hogy megismerhettelek titeteket! Tudom, hogy ti tökéletesek vagytok egymásnak!
 Kedves Louis! Kérlek mardj mindig ez a bolond ' kisgyerek ' aki most vagy, mert ezzel szebbé varázsolod minden egyes napomat! Légy örökké fiatal és minden feltétel nélkül szeresd Eleanort, ahogyan ő is szeret téged!
Drága Eleanor! Védd meg Louist minden gonosz Kevintől, és szeresd őt, ahogyan ő is szeret téged! Higyj nekem, ha majd egyszer megszületik a pici 'Elounor' Louis lesz a legeslegbüszkébb apuka a földön!! Nem csak azért szeretlek mert boldoggá teszed Louis mindennapjait, hanem azért mert annak ellenére, hogy kaptál negatív kritikát is a 'rajongóktól' te erős maradtál!
Ölel, s puszil titeket Alex!"


És persze Liaméket sem hagytam ki!

"Szeretett Daddy Direction és párja! Egyik legszebb élményem az volt, hogy megismerhettelek titeket! Nagyon örülök annak, hogy ti egymásra találtatok és hogy egy kis ideig az életetek részévé válhattam. Most pedig külön - külön írok nektek pár sort.
Drága Liam! Vigyázz a maradék négy bolondra ,mert nélküled börtönbe kerülnek! Harrynek vegyél egy cicát, Louist mindíg segítsd ki, ha répahiányban szenved, Niallnak csinálj kaját. Zaynnek pedig vegyél egy tükröt! Danielle - t pedig szeresd folyamatosan és soha ne hanyagold el. Lepd meg egy - két apróbb meglepetéssel ,mert mi lányok minden apróságnak örülünk.
Danielle! Téged sem csak azért szeretlek mert boldoggá teszed Liamet, hanem azért mert folyton erős maradtál az idők során! Büszke vagyok arra, hogy Liamnek olyan barátnője van mint te!
Szeret titeket, Alex!"

Ezután írtam az én kis írmanómnak is!

"Te kis manóóó! Imádom azt a tényt, hogy ismerhetlek! Imádom azt a tudatot, hogy ennyi időt eltölthettem veled. Maradj mindig az a Niall akit megismertem, mert te így vagy tökéletes. 
Ne felejts el sokat enni! Na nem mintha ezt mondani kéne!
Kérlek írj nekem majd néha - néha, de ha elfelejtesz azt sem bánom, mert tudom, hogy, igaz csak egy kis ideig, DE ismertél !
Puszil, Alex!"

Eztán következett Ő. Nem. Nem tudtam mit írni neki, ezért a lapra egyetlen egy szót írtam.. :

" Viszlát! "















Akárhogy is próbáltam, nem tudtam mást írni.Olyan bonyolult az életem.
Elkezdtem összepakolni a ruháimat. Szépen egyesével összehajtogattam őket majd elrendeztem  a bőröndömben. A leveleket borítékokba helyeztem és ráírtam a neveket : "Harry - Betty" , "Louis - Eleanor" , "Liam - Danielle" , "Niall" és "Zayn".
Hullajtottam pár könnycseppet majd lefeküdtem aludni mivel hajnali 6 - kor indul a gépem. Direkt választottam ilyen gépet, ami ebben az időpontban indul, hogy még véletlenül se találkozzak senkivel indulás előtt. Hajnalban felkeltem összeszedtem magam, megfogtam a bőröndömet és a leveleket, mivel a nappaliban állt szándékomba elhejezni őket és elindultam le a lépcsőn.
Leértem és elejtettem a bőröndöm, mivel megpillantottam Zaynt.
-Alex! Hát te meg..?
-Csst! - csitítottam - Nem gondoltam volna, hogy valakivel összefutok.
-El ne menj!
-Pedig muszáj lesz Zayn, nem bírom.
Zayn nem szólt többet csak elindult felém, majd mikor odaért szorosan megölelt és elkezdett vadul csókolni. A levelek és néhány ruhadarab is a földön landolt. Ellenkeztem volna, de nem ment.
Zayn felvitt a szobájába ahol lefektetett az ágyra majd a testem minden porcikáját végigcsókolgatta. Még a lelkem is beleremegett, olyan jól csinálta a dolgát. Teste úgy simult az enyémhez, hogy még szíve dobogását is éreztem. Hát megtörtént, el sem hiszem.
Reggel mikor felkeltem Zayn engem nézett.
-Ne nézz! - pirultam el
Felkaptam Zayn pólóját és a fehérneműmet, majd megdorgáltam kicsit Zaynt.
-Na gyere csak ide! - nevetett
-Nem kapsz el! - nevettem majd elkezdtem szaladni a lépcső felé
Lent minden szempár rám szegeződött és ez nagyon ciki volt. Mindenki vigyorgott, nekem meg a testem kővé dermedt.

13 megjegyzés:

  1. juuuuuuj :DD juuuuuuuj :DDD :)))♥

    VálaszTörlés
  2. Most azzonnal kövit *_____* hátt ez kurv* jó let :'DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm szépen :))) hétvégén hozok újat :)

      Törlés
  3. Wáá!
    Nagyon jó lett :3
    Nah, sziwem, kezdheted a következőt is :)) <3
    minnél hamarabb :* aval a zenével.. O.o :x
    By : Betty T. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. holnap :)))) [péntek]
      köszönöm <3
      mivan a zenével?o.O ♥
      szeretés<3

      Törlés
  4. Úgy olvastam, hogy közben háttérben ment az a zene... amit mondtál. :) "MILEY CYRUS-GOODBY" :D wáá
    könnyeztem :3
    :*
    Kedvenc rész. ! :x
    By: Betty T. :D

    VálaszTörlés
  5. Jesszus ez nagyon nagyon jó lett . Miközben ment a zene és írta a búcsúleveleket komolyan elsírtam magam . Ez hatalamas volt . Hamar kövit lécci és még tegyél bele ilyeneket ha lehet . :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) ez volt a célom minden olvasómmal szemben!holnap valószínüleg estefele lesz új :)

      Törlés
  6. azok a levelek es az a zene .... <3 <3 <3

    VálaszTörlés