2013. február 5., kedd

7.rész.Hiányzol Becki...


Betty rámnézett majd azt mondta:
-Te most viccelsz velem? Azt hiszed?! Hiszen évek óta....
-Tudom, de... áhh érted.
-Értem. Gyere ide te dilis lány! - majd magához szorított
A nap hátrelevő részét a legjobb barátnőmmel töltöttem a szobámban és átbeszéltük az egész életünket. Este Betty átment Harry, vagyis a közös szobájukba és én egyedül maradtam. Nagy nehezen elaludtam, majd másnap reggel lementem reggelizni. Mindenki a konyhában ült kivéve Zayn. Ő nem is volt otthon.
-Jóreggelt! - köszöntem
-Jóreggelt! - köszöntek vissza
-Hogy aludtál? - kérdezte Niall
-Borzalmasan. - feleltem
-Olyan kényelmetlen az ágy? - szólt Louis
-Nem.
-Akkor? - kérdezte Liam
-Csak alig aludtam valamit. Nem tudtam. - válaszoltam
-Aha. Sajnos ma magatokra maradtok lányok mert ezen a héten kell stúdiózzunk, mert a stúdióban enyhén szólva elrontották a lemezünket és egy hetünk van újra felvenni a dalokat. De sietünk haza! - mondta Harry majd egy lágy csókot lehelt Betty ajkaira és le is lépett a többiekkel együtt.
-Nos csajok, mit csináljunk ma? - kérdezte Danielle
-Mutassuk meg nekik a várost! - vigyorgott Eleanor
-Benne vagyunk! - mondtuk egyszerre Bettyvel
Rohantunk is felöltözni és már indultunk is.
Alex :


A lányok megmutatták nekünk az egész várost. Sétáltunk a Temze partján, voltunk a London Eye-nál is, és a Buckingham palotához is elmentünk, ahol az őrök mozdulatlanul álltak. Én elkezdtem bökdösni az egyiket hátha megmozdul de semmi. Az idegesség nyomát sem lehetett látni az arcán. Csak állt ott mozdulatlanul és néha - néha pislogott.
Miután meguntam a piszkálását tovább mentünk. El sem tudjátok képzelni milyen gyönyörű London amikor süt a nap és meleg van!
Épp egy parkban sétáltunk amikor egy rajongó jött oda hozzánk.



Betty:

-Sziasztok! - mosolygott - Csinálhatnánk egy közös képet?
-Szia. - köszöntünk neki. - Persze. - folytatta Eleanor és Danielle
-Majd én megcsinálom. - mosolyogtam
-De én azt szeretném, ha mind a négyen rajta lennétek. És az lenne a kép címe hogy "Az 1D barátnők." - mosolygott
-Ohh hát sajnálom, de én nem tartozom ide. De szívesen megcsinálom azt a képet. Én és Zayn nem vagyunk együtt. - mondtam
-Hát de ott van az a kép...
-Félreértés. Semmi komoly. - mondtam még mindig kedvesen
-Rendben. Hiszek neked. De azért remélem,hogy összejösztök, hisz olyan aranyosak vagytok együtt!
-Köszönjük, de nem hinném. - mondtam majd megcsináltam a képet. A lány boldogan elment mi pedig folytattuk a sétánkat. Este pedig hulla fáradtan értünk haza. Mindenki itthon volt, csak Ő nem. Felmentem, letusoltam majd lefeküdtem aludni. Az elkövetkező 3 nap ugyanígy telt. Kerül engem. Érzem.
-Liam telefonált, hogy menjünk be a stúdióba. - mondta Danielle délután 3 - kor
Összeszedtük magunkat majd elmentünk. Mikor beléptünk a stúdióba Zaynt pillantottam meg, ahogy megcsókol egy szőke lányt. Összetörtem. Ismét.
Nagyon ismerős volt a lány de hátulról sajnos nem tudtam megállapítani, hogy ki az. Elővettem a telefonomat és miközben sétáltunk a fiúk felé megnéztem mennyi az idő. Aztán meghallottam azt a hangot. A nő hangját. Felkaptam  fejem és megláttam Őt! Szemeimbe könnyek szöktek, tekintetemet elködösítette a düh. Telefonomat kiejtettem a kezemből, ami darabokra tört.
-Darcy! - ordítottam
-Fogjátok le! - sikított Betty
-Most megkapod azt mit megérdemelsz! - kiabáltam zokogva, de most nem azért sírtam mert szomorú voltam. Vagyis csak részben, inkább a bosszúvágy késztetett a zokogásra.
Mielőtt bánthattam volna Harry, Niall és Liam lefogott.
-Engedjetek el! - próbáltam kiszabadulni kezeik szorításából
-Nyugodj meg Alex! - mondta Darcy
-Te csak fogd be! Engedjetek el! Ti nem értitek! Szenvednie kell! Meg kell fizetnie! Miatta halt meg! Eresszetek! Csak miatta nincs most velem! - kiabáltam egyre kevesebb életerővel a hangomban
-Gyertek vigyük ki. - mondta Betty, majd elindultunk a büfé fele
Betty szemeiből is kiszökött néhány könnycsepp. Igazából ki nem sírt volna? Hát persze.. Darcyt egy csöppet sem érdekelte.
-Mi történt, hogy ennyire kiborultál? - kérdezte Liam majd adott egy pohár vizet
-Becki! - szólt Betty
A neve hallatán ismét zokogni kezdtem.
-Ki ő? - kérdezte Dani
-14 évesek voltunk. Alex anyukája vezetett. Becki, Alex és én a hátsó ülésen ültünk, épp a parkból mentünk hazafele. Darcy áthajtott a piroson és balesetet szenvedtünk. Alig volt 5 éves.. - zuhant Harry karjaiba Betty
-De ki volt ő? - kérdezte Niall
-A húgom. - szólaltam meg - Végignéztem, ahogy meghal Darcy miatt, és még csak el sem ítélték.
Ekkor Niall is és Liam is visszmentek Zaynékhez én pedig próbáltam megnyugodni

*Liam szemszöge*

Borzasztó volt ezt végighallgatni, hát akkor megélni. El sem tudom képzelni milyen rossz lehetett Alexnek.
-Niall, gyere. - intettem a könnyező Niallnak, hogy kövessen
Visszamentünk és mit láttunk? Zayn és Darcy ott nyalták - falták egymást, miközben szegény Alex ott ül a büfében.
-Hé Darcy! - szóltam neki - Nem tudod, hogy miért akadt ki ennyire Alex? Mi nem tudtuk szóra bírni.
-Dehát.. - kezdte volna Niall de oldalba böktem. Vette a célzást.
-Amikor 14 éves volt miattam halt meg a hörcsöge. - nevetett
-Szerintem egy hörcsög miatt nem akadna ki ennyire. - mondta Niall miközben ilyen *számomra halott vagy, ribanc!* nézéssel nézett rá
-Mindig is bolond volt! - nevetett tovább
Esküszöm, hogy ha nem lenne lány, úgy megverném.
-Mi az hogy bolond? - rontott be Betty - Miattad halt meg a húga te érzéketlen liba! - rohant oda és jól felpofozta
-Húga? De azt mondtad, hogy hörcsög. - értetlenkedett Zayn
-Szóval még hazudsz is? Szép! Csak büszke lehetsz magadra! Hogy mered!? Zaynt is biztos miatta szedted fel, mert olvastad a pletykákat. Tudod mi vagy te? Egy utolsó aljas lotyó! Még azt sem érdemled meg, hogy a lábamat beléd töröljem! Alig volt 5 éves! A te hibád! Aznap kaptad meg azt a szerencsétlen jogosítványt!! És nem azért mert megérdemelted volna, ugyan! A tanárod jól megfektetett párszor és máris kész a jogsi! - fakadt ki magából Betty
-Wow...öö... - habogott össze - vissza Zayn
-Ugyan! - szólalt fel ismét az ideges lány majd kiviharzott

*Alex szemszöge*

Valamennyire megnyugodtam, majd a lányok haza vittek. Ismét mindenkit kizártam az életemből, zenével.
Egyik este Betty akart beszélni velem, de én csak annyit mondtam, hogy 'nem' majd kiment a szobámból. Akkor hajnalban megéheztem és remélve, hogy már mindenki alszik kimentem a szobámból, de megbotlottam valamiben. Pontosabban valakiben.

*Betty szemszöge*

Nem akar beszélni velem, hát itt fogok várakozni a szobája előtt. Előbb - utóbb úgyis kijön.
-Nem akarsz lefeküdni? Fáradtnak tűnsz. - ölelt meg Harry
-Fáradt is vagyok, de nem hagyom magára. De te menj feküdj le. Parancs. - humorizáltam.
-De...
-Menj! - csókoltam meg
-Biztos? Mert szívesen maradok. - csókolt vissza
-Menj nyugodtan. Ahogy ismerem az éjszaka közepén kiront kajálni.
-Hát oké.
Harry elment én pedig bealudtam az ajtó előtt. Arra keltem fel, hogy valaki átesik rajtam.

*Alex szemszöge*

-Basszameg! - mondtam
-Te szerencsétlen! - nevetett Betty
-Te ittvoltál egész éjjel? - kérdeztem
-Igen. Jól vagy? - kérdezte
-Igen. -  'mosolyogtam'
-Biztos? - kérdezte ismét
-Igen. - 'mosolyogtam' erősebben
-Most magadnak akarsz hazudni?
-Eltaláltad. -  villantottam egy 1000 wattos 'vigyort', adtam egy puszit neki, majd lementem
Nem kajálni, pedig éhes voltam, hanem kimentem a teraszra és rágyújtottam. Már másodjára, vagy harmadjára szívtam bele a cigibe, ami miatt csak úgy átjárta a testem a nyugalom, amikor Zayn jelent meg mellettem szótlanul. Rágyújtott ő is és bámulta a semmit. Vagy 5 perc telt el így, amikor
-ALEXANDRA ELIZABETH SMITH! Teszed le de rögtön?! - szólt Betty a hátam mögül
-Nem. - vágtam rá
-Alex... - folytatta
-Megnyugtat. - válaszoltam
-De.
-Most nem tudsz sehogyse rávenni. - mondtam
Hallottam, ahogy Betty halk léptekkel elmegy.
-Tényleg  nem kéne cigizned. Nem egészséges. - szólalt meg Zayn.
-Te is dohányzol. - vágtam vissza neki
-Az más.
Nem is vártam meg a teljes válaszát, elmentem.
Visszaaludtam egy kicsit majd később ismét bedugtam a fülesem és zenét hallgattam. Bámultam a plafont és ezek a gondolatok jártak a fejemben : 'Hol rontottam el? Jobb lenne ha visszautaznék Romániába.' Nagyon komolyan elgondolkoztam azon, hogy haza megyek, Romániába. Igaz, hogy már semmim sincs ott, de..
A gondolat menetemet Niall zavarta meg aki szó szerint betört  szobámba.
-Niall, azonnal menj... - folytattam volna de ő felrántott az ágyról
Felkapott az ölébe majd megcsókolt. Vajon miért tette ezt?!



Becki Smith :














19 megjegyzés:

  1. Kérlek ha lehet nagyon gyorsan hozd a kövit mert nagyon tetszik!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD nagyon szépen köszönöm. elolvastam a hozzászólásodat és vigyorgok mint egy idióta :) nagyon jól esik!!! el sem tudod képzelni!!!! sietek :)

      Törlés
  2. BAZDMEG !!! ><... :)))))
    Niall... :@.. :*..
    Istenem Becki :'/..

    VálaszTörlés
  3. Jajj... Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon szépen kérlek olyan hamar hoz a kövit amilyen gyorsan csak tudod... :D Nagyon jó lett egyszerűen imádom. Komolyan mondom egy profi vagy ;)

    ...xx :)) Vic

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm *-* <3 annyira jól esik :3 sietek :)

      Törlés
  4. Ez most komoly? -.-
    Pont itt hagyod abba?!
    Megverlek! :))
    NEM TEHETED EZT VELEM!!!
    FOLYTASD! :3
    By: Betty :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,komoly.
      Igen,itt.
      Nyugodtan.
      DE IGEN,MEGTEHETEM!!!!!
      FOLYTATOM!
      =))))

      Törlés
  5. Gyorsaan kövit !*___* Iszonyat jóó:D Dee mé pont itt hagytad abba?>.< ez gonoszság !T_T :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megpróbálok sietni :)) köszönöm :3. azért,hogy elérjem a kívánt hatást. és láss csodát..sikerült!:)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. ma nemhiszem, és lehet,hogy holnap sem,de pénteken 100% :) megpróbálok ma hozni részt,de nem igérek semmit! :)

      Törlés
  7. sok sikert :DDD ma egésznap azt nézztem nincs e új rész :$$ érdekel hogy mi lesz Niall-el *__*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm..igen.. ismerõs érzés xdd :D *-*

      Törlés
  8. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ *-* Niall?? :O Erre igazán nem számítottam :OO miért pont most hagytad abba :D Amm rohadt jóóó!!! <3
    Gyorsan kövííít!!! :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kedves névtelen :) köszönöm szépen :))sietek!! ma [febr.7] hozom a részt!! :))

      Törlés