2013. február 4., hétfő

6.rész.London


Reggel felkeltem, és halkan leosontam a nappaliba, mivel Zayn még aludt. Lent minden sötétitő be volt húzva és a többiek rémült arcát figyeltem meg.
-Mi a...? - kérdeztem
-Paparazzik! Paparazzik mindenhol!
-De..?
-Tegnap lefotóztak minket, és most ránkszálltak! - mondta Harry
-VAS HAPPENIN!? - jött le a lépcsőn Zayn
-Jajj, mindegy. Valahogy ki kell szabadulnunk! Haza akarok menni Londonba! - "nyafogott" Niall
-Én nem akarom itthagyni Bettyt. - szólalt fel Hazza
-Hiányzik Danielle. - búslakodott Liam
-Eleanor is most Londonban van szabadságon. - sóhajtott Louis
-Felőlem mehetünk.. - nyögte ki Zayn
Ez egy kicsit fájt. Nem is. Igazán szíven döfött ezzel a mondattal..
-Akkor sem hagyom itt Bettyt! - erősködött Harry
-Jönnek ők is! - ötletelt Liam
-Ez jó ötlet! Gyerünk pakolni! Gyorsan! Na! - pattogott Harry
Ezen elnevettem magam, de olyan rosszul esett, hogy Zayn ezt elintézte egy sima "felőlem mehetünk" - el. Nem is jelentek neki semmit. Miért is gondoltam? Hisz csak egy csók volt.
-Én nem megyek. - mondtam
-Mi? Miért? - kérdezte azonnal Zayn
-Mert nem lenne hol lakni, meg amúgyis. Mennyi időre mennétek? Nekünk ősztől egyetem van. Majd csak utána akartunk kiköltözni.
-Ott is van egyetem. - mondta Niall
-De ott nincs munkahelyünk.
-Majd lesz. - mondta Harry
-De.
-Kérlek! - mondta Zayn
-Jólvan. - sóhajtottam
Bettyvel összepakoltunk "néhány" cuccot. Épp válogattuk a ruháinkat amikor a szobám ablakát betörte egy paparazzi és bemászott rajta! Azonnal elsikítottam magam, majd mind az 5 fiú felrohant hozzám.
-Hívom a redőrséget! Ez már több a soknál! - háborodtam fel
A zsaruk hamar kijöttek és minden lesifotóst elhajtottak a házunk környékéről.
Később neten rendeltünk 7 repülőjegyet a másnap esti járatra majd letelepedtünk filmet nézni.
-Nekem nincs kedvem filmezni! Csináljunk valami mást! - javasoltam
-Felelsz vagy mersz? - vigyorgott Zayn kajánul
-De most pia nélkül. - nevettem
Körbeültünk a szőnyegre és már el is kezdtük.
-Harry.
-Felelek.
-Szerelmes vagy Bettybe? - kérdezte Louis
-Hát... szerelemnek nem mondanám egyenlőre. Tudjátok, hogy nehezen esek szerelembe, de nagyon kötődöm hozzá. Kitudja mit hoz a jövő. - mondta Harry
-De cuki. - mondtam
Ezek után már végképp semmit nem csináltunk. Este lefeküdtünk aludni, majd másnap a maradék holminkat is összepakoltuk és elindultunk a reptérre. Szokásom szerint elaludtam az úton. Mikor a gép végre leszállt Eleanort és Daniellet pillantottam meg akik odarohantak szerelmeikhez :



-Ugye milyen aranyosak? - kérdezte tőlem Betty
-Igen nagyon. Legalább annyira mint te és Harry. - öleltem meg
-Mi van velem? - jött oda Hazza
-Semmi. - mondtam
-Hát oké.
Harry is odament köszönni a lányoknak, majd Eleanor közeledett felénk, nyomában Danielle - el.
-Sziasztok! Örülünk, hogy végre személyesen is megismerhetjük az új 1D barátnőket. - mondta Eleanor
-Most azt hiszem, hogy kicsit téves infókat tudtok, mert csak Betty 1D barátnő, ahogy te fogalmaztál. - mosolyogtam
-Ohh sajnálom,csak tudod láttuk azt a képet, és azt hittük...
-Milyen képet?
Ekkor Danielle felém fordította a telefonját és megpillantottam AZT a képet. Mikor Zaynnel megvolt az első csókunk a szobámban, valószínüleg az ablakomból egy paparazzi lekapott minket.


-Ja, hogy ez a kép? Hát... ez semmi.. csak egy csók volt. Egy egyszeri alkalom. - dadogtam
-Alex? - nézett rám Betty értetlenül
Rápillantottam és egyből megértette a mondanivalómat.
-Szóval..Üdv Londonban! - terelte a témát Eleanor
Olyan megértő, kedves, gyönyörű, aranyos és tökéletesen illik Louishoz.
Danielleről sem tudok rosszat mondani. Liam tökéletes jövendőbelije. A reptérről egy hatalmas házhoz mentünk. Gondolom ez volt a srácok közös háza.
-Gyere Betty! Megmutatom a szobánkat! - vigyorgott Hazza majd elrángatta Bettyt az emeletre.
-Mi pedig elvisszük Alexet! Ugye az emeleten jobbra a második az ő szobája? - kérdezte Dani és El.
-Igen. - mondta Zayn
Felmentünk és elkezdtük kipakolni a bőröndömet. Ekkor Dani tette fel a kérdést.
-Szóval, mi is van azzal a képpel? - ekkor Eleanor is felfigyelt
-Hát, nem nagy cucc. - motyogtam - csak..áhh mindegy.
-Alex! Mondd el! Naaaaaaaaaa! - pattogott El
-Te olyan vagy mint Louis! - nevettem
-Ne tereld a témát Alexandra Elizabeth Smith! - jött be a szobába Betty
-A francba! - mondtam
-Mi a baj? - kérdezte El
-Csak olyankor szólítom a tejes nevén ha van valami. - mondta
-Hát, az úgy volt hogy...*majd elmeséltem nekik a laptoptól a csókig*
-Tuti összejönnek! - bökte oldalba El Danit
-Nem hiszem. Tegnap is meg ma is olyan volt velem, mintha egy idegen lennék. Egy a sok közül. Nem is akartam eljönni ide miatta. - mondtam szomorúan
-Hééj csajszi! Zayn ilyen. Eleinte flörtöl, aztán hidegen hagy, utána pedig randira hív! - vigasztalt Danielle
-És mi van ha nem akarom, hogy randira hívjon?
-Hazudik! - pattant fel Betty az ágyról - Hazudik! - nevetett - Mindig is róla álmodozott!
-Befognád? Nem mindenkinek jön össze úgy az élet mint neked!
-Hé! Megértelek de attól még nem kellene ordibálnod Liza!
-A francba! - néztem le a földre
-Ez most mit jelent? - kérdezte Dannielle
-Csak olyankor szólít Lizának - [Elizabeth beceneve] - amikor komoly a balhé.
-Pontosan! Bárcsak sose vettem volna meg azt a koncertjegyet! - viharzott ki a szobából

*Betty szemszöge*

A francba! Hogy mondhattam ilyet? Soha nem gondolnám komolyan. Hiszen imádom ezt a hisztis libát! Alex a nemlétező testvérem, akit mindennél jobban szeretek. Miért tettem ezt? Miért bántottam meg? Hülye vagyok. Bocsánatot kell kérnem. Hisz bárhol legyek, bármilyen állapotban, tudom, hogy rá számíthatok! Alex az, aki kiáll mellettem, akkor is ha nincs igazam, aki hülyét csinál magából mindenki előtt ha ciki helyzetben vagyok, aki...ő az aki megmutatta nekem az ÖRÖKKÉ szó jelentését.

*Alex szemszöge*

-Kérlek hagyjatok magamra. - szóltam Daniellehez és Eleanorhoz
A lányok kimentek, majd rá 5 percre bejött Betty.
-Tudod,hogy nem gondoltam komolyan. Neharagudj rám, csak felkaptam a vizet! De ígérem, soha többet nem fog előfordulni! SZERETLEK SIS.! - ölelt meg
-Te bolond! - ugrottam rá
Betty felsikított és ekkor bejött Zayn. Elég félreérthető volt, ahogy Betty- n fekszem de hát ezek vagyunk mi! Bettyvel elkezdtünk röhögni mint az idióták.
-Legközelebb kopogok. - mosolygott Zayn majd kiment a szobából
Bettyvel ledőltünk az ágyra majd megszólaltam.
-Azt hiszem, de csak azt hiszem, szeretem őt.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon nagyon nagyon jóó lett. Ez az egyik kedvenc blogom. :) siess a kövivel *.* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm :)) el sem tudod képzelni milyen jól esik :)) sietek :)

      Törlés
  2. Siess nagyon jó már kiváncsi vagyok a kövire nekem nagyon bejön!! És ha megkérlek komizol az enyémhez ha tetszik??? Itt a blog:http://giveyouthis2.blogspot.hu/ Előre is köszi!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Wá!! :x
    I love u sis.!! :3
    Ne kinozz már annyit!
    Te. én. ma. azonnal. beszélnünk kell.! :))
    AZONNAL FOLYTASD A BLOGOT!
    Egyszerüen nem tudom abbahagyni :(
    Kérlek folytasd! :D
    By: Betty T. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. siiiiis <3 fogom folytatni de nem infó órán :o :))) <3 lehet,hogy ma estefele lesz új rész,de nem igérek semmit! :) :* <33333333

      Törlés
  4. ' Azt hiszem..de csak azt,hiszem.....szeretem õt. ' ez annyira szép :33 <3
    siess a kövivel ! *.*

    VálaszTörlés