2013. február 2., szombat

5.rész.Romantika...


Esős idő volt, de meleg. Ezért egy egyszerű rövidnadrág és póló volt rajtam.
-Alex. - szólt apa
-Menj el! Nincs itt semmi keresnivalód! - mondtam neki
Mellette megpillantottam egy 25 év körüli szőke nőt.
-Ez az én házam! Nem mondhatod meg, hogy mit csináljak!
-Igen? Csak figyelj! - majd megpróbáltam becsukni az ajtót, de egy egyszerű mozdulattal visszacsapta azt
-Alexandra Smith! - ordibált - Hogy mered?
-Alex...Ki ez? Mi a baj? - jött oda Zayn félmeztelenül
-Ahh értem már! Anyád alig egy hete halt meg, de te máris itt hetyegsz ezzel az utca gyerekkel!
-Apa ezt most fejezd be! Zayn ott volt velem, amikor rád lett volna szükségem! Alig egy napja ismerte anyát de ő ott volt a temetésén, amíg te ezzel a szőke ribanccal voltál. Szóval őt nevezed az üzleti utadnak? Szép! Sok boldogságot!
-Na tudod kit nevezzél ribancnak! - szólalt meg a nő
-Ha egyszer az vagy! Nézz már magadra! A műmelleid a kirakatban, a szilikonsegged virít a fehér cicanaci alól. Egy hülye ribanc, aki ráhajott az apámra. Apa! Hogy tehetted ezt? Hiszen a lányod lehetne! Tudjátok mit?  Tűnjetek el! Soha többé nem akarlak látni Bob. - és becsaptam az ajtót
Soha nem szólítottam őt a nevén. Mindig is 'apa' volt a számomra, de többé már nem!
Zayn karjaiba hullottam és zokogtam. Betty jött ki a konyhából.
-Héj. Mindent hallottunk. A srácok nagyon megijedtek, mondjuk én is, de...áhh mindegy! Gyere ide! - szorított magához.
Összeszedtem magam, és elhatároztam, hogy jól leszek! Vidám leszek! Ha nem is boldog, de vidám!
Másnap a fiúknak el kellet menni adni egy interjút. Betty elvitte őket, hogy ne tévedjenek el, és ő is hozza haza őket. Azt mondták délután 6 - ra érnek majd vissza. Elkezdtem kitakarítani a házat. Betettem az Up All Night - ot és maxra tekertem a hangerőt. Igen, a szomszédaim jó zenét hallgatnak, ha akarnak, ha nem. Már kb. fél 6 volt amikor megszólalt  a WMYB. Megálltam a tükör előtt és bámultam magam szomorúan. Nem figyeltem, hogy Bettyék hazajöttek. A tükörből Zaynt pillantottam meg aki hátulról megölelt és a fülembe súgta, hogy  "gyönyörű " .
Természetesen elpirultam, majd Louis kikapcsolta a zenelejátszót. Zayn eltávolodott tőlem, és nagy mosollyal az arcán a konyha felé vette az irányt.
-Héé Betty! - szóltam a brátnőmnek - Mi van veled? Vigyorogsz mint a tejbetök.
-Harry randira hívott! Engem! El sem hiszem! Alex! Engem! - pattogott, amikor már minden srác a konyhában volt
-Jézusom! Gratulálok! Gyere válasszunk ruhát!
-Honnan tudtad, hogy ma este?
-Elfelejtetted, hogy olvasok a gondolataidban? - nevettem
-Jaj. Hát nem, csak mostanában nem igazán fordult elő. - nevetett
-Vacsora, igaz? - kérdeztem
-Igen!
-Na gyere!
Bettyvel körülbelül egy óra alatt választottuk ki a tökéletes ruhát! Betty letusolt, megcsinálta a sminkjét, a haját és felöltözött :
















-A hölgy készen áll! - humorizáltam Harrynek
Betty leballagott a lépcsőn, majd közösen elmentek.

*1 óra múlva*

-Hééé Alex! Használhatom a laptopodat? - kérdezte Zayn.
A laptop a konyhapulton volt, Zayn pedig ott ült.
-Persze. - mondtam
Zayn bekapcsolta a gépet amikor hirtelen kapcsoltam!
-Mi? Nem! Neeeeem!! - rohantam oda hozzá, majd szó szerint az ölébe ugrottam és lecsaptam  gép tetejét
-Ha ezt többször csinálod, akkor többször kérem el a gépet! - mosolygott
Arca közeledett az enyémhez, mélyen a szemembe nézett majd az ajkaimra pillantott s ismét a szemembe. Már csak 3 - 4 cm volt köztünk a távolság, amikor...
-Hé srá.. Hopsz! Bocsi. - jött be Louis a konyhába
Gyors elhúztam a fejem, felkaptam a laptopot majd megszólaltam.
-A laptopom tiltott terület! - majd felviharoztam a szobámba
A fiúk már egy jó ideje itt vannak nálunk de még sosem jártak a szobámban. Mondjuk nem is baj, mert tuti elriasztanám őket. Ennyi poszter, és mind róluk. Ekkor nyílt az ajtó.

*Betty szemszöge*

-Harry, hova megyünk? Nem is ismered a várost. - kuncogtam
-GPS! Találtam egy tökéletes helyet, remélem tetszeni fog.
Elvitt egy tópartra ahol homok volt, és egy megterített asztal 2 személyre :




-Harry...ez..gyönyörű.
-Reméltem, hogy ilyen lesz a reakciód.
A vacsora csendes volt, aztán elkezdtünk sétálni.
Miközben sétáltunk, Harry összekulcsolta a kezeinket. Ekkor megálltam.
-Mi a baj? - kérdezte
-Semmi... csak.. ez olyan hihetetlen. - néztem a csillogó szemeibe
-Csak élvezd! - mondta majd közeledett felém
Harry ajkai az enyémekre tapadtak. Vad volt, de mégis szelíd, szóval tökéletes.A csókot egy vaku villanása szakította félbe.
-Remélem most boldog! - ordibált Harry a paparazzi után
-Harry. - mondtam szomorkásan
-Igen? Ugye nem baj? Mert..én nem bánom. Nagyon kedvellek, és szeretném, ha a barátnőm lennél. Betty, kérlek légy az enyém! - nézett a szemeimbe
-Harold Edward Styles. Minden álmom, hogy az ön barátnője legyek. - humorizáltam majd megcsókoltam
Ezek után sétáltunk kicsit a parton majd haza indultunk.

*Alex szemszöge*

-Hé Alex. - nyitott be vigyorogva Zayn.
-Bazdmeg. - nevettem el magam
-Tetszik a szobád! - kuncogott
-Ne piszkálj na! - böktem oldalba
-Nem piszkálásnak szántam. Tetszik az a tény, hogy mindig figyellek téged.
-Nekem meg tetszik az a tény, hogy előttem vetkőzöl! - rontott be Niall
-KIFELÉ!!! - mordultunk rá Zaynnel
Niall lehajtotta a fejét majd kiment.
-Valami befejezetlenül maradt a konyhában. - mondta
-Igen? És mi? - kuncogtam
-Hát szerintem ez. - mondta majd közeledni kezdett ismét, de most ajkaink összetapadtak, s nyelveink vad táncot jártak. Annyira szenvedélyesen csókol. A csók után a kínos csendet Zayn törte meg.
-Szóval, miért is tiltott terület a laptopod? - kérdezte majd gyors bekapcsolta azt
-Zayn ne! Kapcsold ki!
-De tudni akarom!! - mondta
A gép bekapcsolódott majd megpillantotta a hátteremet :
Utána megpillantotta a 6 mappát :
1. Zayn Jawadd Malik
2. Niall James Horan
3. Liam James Payne
4. Louis William Tomlinson
5. Harold Edward Styles
6.One band, One dream, ONE DIRECTION
-A rohadt életbe! - kezdtem el nevetni
-Maradhat a mi titkunk. - kuncogott
-Megígéred!?
-Meg.
Zayn fellépett twitterre, majd ezt írta ki : "Szeretem Romániát! Igaz, most nem hivatalos ügyből vagyunk itt, de tökéletes hely!"
-Akkor most én jövök! - mondtam - De amit látsz, az a mi titkunk! - nevettem
-Rendben.
Felléptem twitterre, retweeteltem az utolsó tweetjét és bejelöltem kedvencnek, majd csak hogy húzzam az agyát írtam neki miközben szakadtam a röhögéstõl.
"@zaynmalik és miért olyan jó Románia?" és ekkor írt Niall... "@NiallOfficial jajj @alex_smith mintha nem tudnád!! Louis elmesélte mit látott a konyhában! :)) x  és a szobában is rajtakaptalak titeket!!! =)))"  "@Louis_Tomlinson Niall ez a mi titkunk volt!  Hogy mered ? "   "@Real_Liam_Payne kedves rajongók!! nem kell félre érteni!! Csak hülyéskednek!!..:))))) vagy mégseeeeeeemmmmmm??"   "@alex_smith  a francba srácok!! direkt csináljátok ezt? mindegy.. lépek! #offline ! " majd kijelentkeztem....
Dühösen felléptem facere és minden 1D - s oldalon saját magammal és Bettyvel találtam szembe magam.
-Wow! - szólaltam meg, majd olvastam a komikat. " Kik ezek a lányok?? "   "Alexandra Smith és barátnője Betty Tomphson. Alex : idén nyáron töltötte be a 18-at. Csillagjegye rák. Kedvenc színe a fekete, rózsaszín. Kedvenc 1D tagja: Zayn. Betty: idén decemberben lesz 19. Csillagjegye : nyilas. Kedvenc színe : lila, rózsaszín. Kedvenc 1D tagja : Harry.  A történetük július elején kezdődött. Betty egy koncertjeggyel ajándékozta meg legjobb barátnőjét. A koncerten találkozhattak a srácokkal. Azonban a One Direction tagjai nagyon megbántották szegény lányt, nem tudni mi okból és, hogy mivel. Ezért a srácok Romániába utaztak, bocsánatot kérni és jelenleg is ott tartózkodnak! Szerintem illenek a fiúkhoz és aranyosak! Nagyon szépek. Amúgy olyan pletykák is terjengenek a neten, hogy Bettyt és Hazzat lencsevégre kapták ma miközben csókolóznak, ám a kép még nem került nyilvánosságra. "
-Honnan tudnak ennyi mindent? - kérdeztem
-Csak nyomoztak egy kicsit. - mondta egyszerűen Zayn.
A gépet kikapcsoltuk, majd elaludtunk. Másnap jött aztán a NAGY meglepetés....

8 megjegyzés:

  1. mi a NAGY meglepetés ? :DDDDDDDDDDD
    ááájj :DDDD♥

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. sietek.:) lehet,hogy lesz holnap.[febr.3.] nem igérek semmit de igyekszem. :)

      Törlés
  3. wáá..a francba, ez a rész gyilkol! :OO
    Ugy vigyorgok mint egy idióta! :DDDDD
    ááááá!!! <3

    By: Betty T. :3 <3
    Love u sis. :*

    VálaszTörlés
  4. Jajj... miért most hagytad abba? Olyan kiváncsi vagyok. Légyszi siess a kövivel! :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kedves névtelen :) azért mert szeretném ha az olvasóim olvasnák a blogomat :D sietek :) x

      Törlés