2013. február 24., vasárnap

12.rész. Látogatás és titkolózás..

Meghoztam az új részt! Ha szerintetek össze-vissza van vagy valami, írjátok meg, hogy miben változtassak!
Ez egy igen hosszú részre sikeredett, remélem tetszeni fog nektek!! És ne felejtsétek el.. FELIRATKOZNI ÉS MEGJEGYZÉST ÍRNI ÉR. Minden megjegyzést szívesen olvasok, és nagyon örülök nekik.
Jó olvasást!


ZENE
Megfogtam Zayn kezét, fölkentem a művigyort és lassan odasétáltam a többiekhez.
Mikor odaértünk Zayn elengedte a kezem és megölelte Perriet. Én még mindig 'mosolyogtam', de úgy éreztem, hogy megölöm a csajt. Betty a fejéhez kapta a kezét. Így:








-Örülök, hogy megismerhetlek! - nyújtotta a kezét Perrie
-Aha.. igen.. én is..
-Alex! Gyere igazítsuk meg a sminkünket. - rántott el Betty
Igen.. féltékeny típusú vagyok. Tudtommal nem szokás ölelgetni az exünket. Legalábbis én nem.
-Mi a jó isten volt ez?! - fakadtam ki magamból a mosdóban
-Nyugi, semmi nem történt. Csak egy ölelés! - nyugtatott Betty
Nem tudtam mit mondani. A mérgesség majd megölt.. Végig 'mosolyogtam' és jószemmel néztem ahogy Zayn nevetgél Perrievel.
Később amikor hazaértünk Zayn - el bevonultunk a szobába és olyan hangosan kezdtem el ordibálni, hogy a földszinten is hallották.
-Mi a franc volt ez?
-Mégis mi? - kérdezte
-Tudod én nem szoktam ölelgetni az exemet amikor ott van velem a barátnőm.
-Alex! Több mint egy éve szakítottunk. Azóta is barátok vagyunk.
-Szóval azóta is.. Kitudja hányszor voltál vele miközben az én állítólagos pasim vagy. - mondtam majd elővettem egy nagyobb táskát és beledobáltam pár cuccot. Fogkefét, fésűt... az ilyen szükséges dolgokat, majd berohantam a fürdőbe átöltözni.

-Alex ne dramatizáld túl! Mégis hova mész? - kérdezte
-El! - mondtam majd becsaptam magam után a szoba ajtót és lerohantam a lépcsőn.
-Alex!! - rohant utánam Zayn
-Hagyj!
-Hova mész? - kérdezte Betty
-Hotelba..
-Várj megyek én.. - nem hallottam a teljes válaszát mert becsaptam magam után a bejárati ajtót és elkezdtem sírni. Mielőtt tényleg elmentem volna egy hotelba sétáltam egyet.
A hó ropogott a lábam alatt és úgy éreztem, hogy majd megfagyok, de nem bántam. Jól esett.
Miután kisétáltam magam egy közeli hotel felé vettem az irányt. Mielőtt bementem volna megnéztem a táskámat, és csalódnom kellett. Otthon hagytam a pénztárcámat. Ilyen az én formám. Előkotorásztam a telefonomat és felhívtam Bettyt.
-Haló? - szólt bele
-Betty! Otthon hagytam a tárcámat. Nem tudnád elhozni nekem?
-Alex, ne hülyéskedj. Gyere haza.
-Alex az? Beszélni akarok vele! Add ide a telefont! - hallottam Zaynt a háttérben
-Nehogy odaadd neki! Nem akarok vele beszélni.
-Alex! Hol vagy? Gyere haza! Várj, érted megyek! - hadarta el Zayn
-Nem kell értem gyere! Nem megyek haza! Hívd oda nyugodtam Perriet! Ő biztosan rohan!  Na csá! - mondtam majd kinyomtam a telefont.
Legalább éjfélig sétálhattam a parkban amikor úgy éreztem, hogy nem bírom tovább, haza kell mennem. Nem sétálhatok egész éjszaka. Lassan hazamentem és beosontam a házba. Azt hittem, hogy már alszanak de sajnos tévedtem. Zayn és Betty ott ült a nappaliban.


*Betty szemszöge*

Alex ránk csapta a bejárati ajtót, én pedig Zaynre vetettem tekintetemet.
-Mi volt ez Zayn? - kérdeztem
-Féltékeny.
-Van rá oka? - Zayn habozott - Van rá oka?! - kérdeztem ismét hangosabban és ingerültebben
-Nincs! - vágta rá egyszerűen
-Zayn.. - néztem rá csalódottan
-Mi van? Az ember nem lehet jóba az exével? - háborodott fel - Perrie csak egy barát akivel volt közös múltam. ENNYI! Nem kell felfújni ezt az egészet. Alexet sem értem, minek kellet bevágni a hisztit? Mi rosszat csináltam? - kiabált
-Nagyot csalódtam benned Zayn Jawadd Malik. - halkultam el
Ekkor belépett az ajtón Alex.

*Alex szemszöge*

-Csak.. a pénztárcám.. - dadogtam
-Alex! Végre! - indult el felém Zayn, de én kitértem előle - Ne csináld ezt.. - folytatta bűnbánóan - Szeretlek.
-Ha szeretnél nem az exedet ölelgetnéd.. -ekkor Betty megköszörülte a torkát
-Én most felmegyek, azt hiszem nektek beszélgetnetek kell. - nézett mélyen Zayn szemébe, majd ott sem volt.    

*Zayn szemszöge*

Remélem Betty nem fog mondani semmit Alexnek. Én tényleg szeretem őt. Igaz, néha meglátom benne a hisztérikus gyereket és olyankor otthagynám, de..valami mégis vonz hozzá. Igen, néha tényleg hiányzik Perrie, DE ő már a múlt. Alex egy csodás lány. Szőke haja rásimul a vállára és amikor mélyen a szemembe néz, azokkal a csodálatos nagy kék szemeivel, úgy érzem, hogy a föld megremeg alattam. Olyankor úgy érzem magam mint egy 5 éves kisgyerek aki "angyalokat" látott. Mellette tudok önfeledten nevetni, felszabadult vagyok és boldog. De mi van, ha ez csak a látszat? Mi van akkor, ha ez egy mámor ami nem folytonos? Ha csak ritkán, egyre ritkábban érzem ezt?

*Alex szemszöge*

-Zayn? - néztem rá zavartan
-Hmmm? - értetlenkedett
-Már vagy öt perce bámulsz a semmibe szótlanul. - bújtam oda hozzá - Kérlek ne haragudj! Egy ostoba hisztérikus liba voltam. - fúrtam a fejem a mellkasába
-Én voltam egy figyelmetlen tuskó. Felejtsük el, jó? - nézett rám reménnyel teli szemekkel
Nem tudtam mit mondani, helyette szenvedélyesen megcsókoltam.
-Én hulla fáradt vagyok, megyek lefekszem. - mondtam és már indultam is fel.
Hamar letusoltam és bevetettem magam az ágyba.

*Zayn szemszöge*

-Betty? - nyitottam be halkan Harry - ék szobájába
-Tartom a szám! - hallottam a mogorva lány hangját, miközben a laptopját bámulta
A mellette lévő Harry értetlenkedett.
-Mi van? Mi történt? - kérdezősködött
-Semmi. - morogta Betty - Mostmár elmehetsz.
Nem szóltam semmit, halkan becsuktam magam mögött az ajtót és átmentem a saját szobámba, ahol Alex nyugodtan aludt.  Nem ezt érdemli..














-----------------------------

*Alex szemszöge*

-Zayn, kiválaszthatjuk mi az utolsó iskolát?? - kérdeztem miközben a srácok nézegették azokat a helyszíneket ahova menni fogunk
Igen, mi is megyünk! Pontosabban Eleanor, Danielle, Betty és én. Azt hiszem, jó móka lesz.
-Mi úgysem tudunk dönteni! Túl sokan vannak. - szólalt meg Liam szomorkásan - Legszívesebben mindet meglátogatnám egytől - egyig. - látszott rajta, hogy tényleg szomorú.
Bettyvel összenéztünk és elkiabáltuk magunkat.
-Ashley, Dawsone jövünk! - majd lepacsiztunk
-Hogymivan? - néztek értetlenül a fiúk
-Dawsone.. - kezdtem el - 18 éves, gyönyörű barna haja és virító kék szeme van! Most fog leérettségizni Ashleyvel együtt.
-Ashley..  - folytatta Betty - szintén 18 éves, hosszú szőke haja van és gyönyörű kék szemei, és halálosan szerelmes egy ír származású fiúba, aki balkezes, Supra cipőket hord, imád enni és véletlenül Niall James Horannak hívják. - kotyogta ki
Niall hirtelen majd megfulladt, mivel félre nyelte a reggeliét.
-Ezt talán nem kellet volna.. ne feledd én sem adtam ki Dawsone directioner titkait... Bár ha felnézünk a twitterére mindenhol ezt látjuk : " @Harry_Styles lécci kövess vissza! SZERETLEK!!" - Harry elmosolyodott
-Na jó, ezt most nem kellett volna.. - Betty szemei szikráztak
Harry odament hozzá és egy gyengéd csókot lehelt a lány ajkaira.
Na igen, aki azt hitte, hogy csak én vagyok féltékeny fajta az nagyot tévedett. Bár Betty ezt mindig lerendezte annyival, hogy ő NEM féltékeny, csak nem szereti ha hozzányúlnak ahhoz ami az ÖVÉ.
Kiválasztottuk a tíz iskolát, majd elmentünk pakolni mivel este indulunk.














------------------------------

-Itt fordulj jobbra! - utasítottam Niallt, aki épp az iskolánk felé vezetett
Bejártuk már minden egyes iskolát, kivéve ezt. Felhívtam az igazgatónőt aki belement egy játékba. Minden diáknak tilos kimennie a folyosókra. Tudom, gonosz vagyok, de csak így tudjuk majd követni Dawst és Asht.
-Ez az? - kérdezte az ír manó
-Igen, gyertek!
Fölmentünk az 12.A osztály elé és én kicsi résre nyitottam az ajtót és megpillantottam a két lányt. Szerencsére nem vettek észre. Becsuktam halkan az ajtót és odafordultam a srácokhoz.
-Igen. Mint mindig. A füles a fülükben, Dawsone cicákat rajzol, Ash pedig eszik. - kuncogtam halkan
-Eszik? Mit eszik? Nekem is kell! Éhes vagyok! Bemegyek! Ad nekem is, ugye? - pattogott Niall
-Nyugodj le! - parancsolta Betty - Inkább gyertek mert csengetnek és a lányok mennek próbára.
-Milyen próba? - kérdezte Eleanor
-Ballagáson fellépnek. Elénekelik a Forever Youngot. - válaszoltam
-Na erre kíváncsi vagyok! - csapta össze a tenyerét Louis
Gyorsan leviharoztunk a díszterembe. A legutolsó sorba ültünk, ahol korom sötét volt. Rá öt percre már a lányok is ott voltak a zenetanárnővel. A színpadon felkapcsolták a lámpákat majd elkezdtek énekelni. Lássuk be, jó hangjuk van!
-Nem, nem, nem! Várjatok mindjárt jövök! - ment ki a tanárnő
Nem értem mi baja, hisz tök jö volt. A lányok elkezdtek hülyéskedni. Egyszer csak úgy a semmiből Daws megmarkolta Ashleyt, aki elkezdte kergetni.
-Hmmm.. - 'nyögött fel' Niall
-Ez semmi.. - kuncogtam
-Hö? - bámult értetlenül az öt srác és a 2 lány, Betty gyilkos pillantást vetett rám
-Mondd, úgysem ússzuk meg. - bökte ki végül Betty
-Hát Betty 18. szülinapján enyhén szólva berúgtunk és, hát..
-Smároltunk párszor. - fejezte be gyorsan a mondatomat
-Szívesen megnézném! - szólal meg egyszerre Harry és Zayn
-Soha! - vágtuk rá gyorsan
-Mikor fejezzük be ezt a kémesdit? - érdeklődött Danielle
-Most. - mondtam mikor láttam, hogy a lányok a tanárnővel és az igazgatónővel kivonulnak
Fölmentünk a tanárihoz ahol a lányok vártak valamire, csak ők még nem tudták, hogy mire.
Amikor mind a 9-en egyszerre beléptünk és megláttak minket sikításra nyílt a szájuk. Befogták egymás csőrét és lerohantak a lépcsőn ki az udvarra. Pechükre az ablak pont oda nyílt ahol megálltak és sikítottak.
-Te is láttad? Tényleg ők azok!! Nem hiszem el!! És Alex, és Betty és Danielle és Eleanor!! - pattogott Ash
-Ashley. - torpant meg Daws - Az ablak! - majd felnéztek
-Jó a műsor! - integetett nekik Niall nevetve
A lányok fülig elpirultak majd felsétáltak, bemutatkoztak és beszélgettünk.
-Pfúú.. tesi jön. - hajtotta le a fejét Ash
-Tomlinson! - mondtam neki úgy mint egy őrmester
-Smith! - tisztelgett
-Itt van a mezed?
-Ja.. Miért?
-Majd meglátod.
Lementünk a torna terembe. Én beálltam melegíteni az osztállyal míg a többiek a kispadon ültek.
-Oké, ma szabad óra van aki akar focizni jobb oldalra álljon, többiek nyomás a kispadra! - parancsolta a tesi tanár
-Add a mezed! - mentem oda Louishoz
-Te focizol? - lepődött meg Zayn
-Tudod akinek van egy csomó fiú uncsija tud egyet s mást. - kancsinottam majd beálltam a fiúkhoz játszni
Néha - néha odapillantottam Zaynékhez. Rossz előérzetem van. Valamit titkol. Van valami baja.

*Betty szemszöge*

A meccs után Alex félrehúzott, mert valami fontosat akart kérdezni.
-Nem tudod, hogy mi a baja Zaynnek? - szomorkodott
-Nem. - hazudtam
-De ahh... olyan rideg velem mostanában.. - sóhajtott majd visszament a többiekhez
Ez így nem jó! Nem akarok neki hazudni, nem akarok titkolózni, nem akarom szomorúnak látni.
Beszélnem kell Zaynnel!


Megjegyzést írni és feliratkozni még mindig ÉR!!!
Nem bánom ha elhalmoztok kérdésekkel : http://ask.fm/evalukacs99
Jelöljetek face-en : https://www.facebook.com/eva.lukacs99
KÖSZÖNÖM!!!! ♥♥

8 megjegyzés:

  1. Azta nagyon jó lett imádom ahogy írsz!!!!!!!
    Nagyon várom a kövit!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok mit titkol Zayn minél hamarabb folytatást léciiiiiiii!

    VálaszTörlés
  3. ohh *-* ..
    -Ashley.. -folytatta Betty- szintén 18 éves,hosszú szőke haja van és gyönyörű kék szemei,és halálosan szerelmes egy ír származású fiúba,aki balkezes, Supra cipőket hord,imád enni és véletlenül Niall James Horannak hívják. -kotyogta ki
    Niall hirtelen majd megfulladt,mivel félre nyelte a reggeliét.
    siirook xddd♥
    mit titkol Zayn ? :o

    VálaszTörlés
  4. Wá! ne kezdd megint!
    AZONNAL FOLYTASD! >.<
    Megértetted?! :))
    Nagyon tetszik! <3 ááá!! :3

    By: Betty :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogy is! majd folytatom :)) de annyit elárulok,hogy ez a titkolózás még 1-2 részen keresztül tartani fog. :)

      Törlés