2013. február 20., szerda

11.rész.Jótékonysági bál....

*Betty szemszöge*

Elolvastam amit írt nekem és a könnyeim patakban hullottak a padlóra. Harry átölelt és megpróbált megnyugtatni. Igaz, nem nagy sikerrel, de akkor is ott volt velem!

*Alex szemszöge*

-Gyerünk Brandon! Mondd el, hogy miért kell minket itt tarts! - emeletem fel a hangom
-Ne kiabálj! Nem én akartam! Megfenyegettek! Tudod nem mindenki nézi jószemmel, hogy együtt vagy Zayn Malikkal. Igaz vissza szeretnélek kapni, igaz még szeretlek, és mindent megtennék érted, de én is tudom, hogy ez így nincs rendben!
-Ki? Ki volt az Brandon? Ki? - tört ki belőlem a zokogás
-Én! - hallottam egy ismerős hangot halk léptekkel közeledni felém
Lassan, nagyon lassan megfordultam és amikor megláttam azt az embert, aki tönkre akarja tenni az életem megtorpantam. Tekintetem ráfagyott barna szemeire, amik egyszer - egyszer pislogtak majd megszólaltam.
-Most boldog vagy? Minek jó ez neked? Elköltöztem otthonról, hogy végre jó legyen neked! Ez a hála? Miért nem lehet engem békén hagyni? Miért kellet tönkretenni egy különleges napot? Miért kellet megfenyegetni Brandont? Miért nem hagysz élni?
-Te nem lehetsz együtt azzal a gyerekkel! Nem szeret téged! - mondta
-Ez nem igaz! Nem tudom honnan veszed, de nem is érdekel! Felnőttem! Felfogod? Nem vagyok már kislány! Jogom van élni! Te meg aztán főleg ne szólj bele az életembe! Engedd el a barátaimat! Engedd el a szerelmemet! Engedj el engem!
-Nem foglak! Majd szépen lassan egyesével elmennek, hetente egyszer. Vagy kéthetente egyszer. Amíg a drága Zayn egyedül nem marad. - nevetett ördögien
-Te szemét állat! - ugrottam rá
Brandon szó szerint leszedett róla, utána pedig a karjaiba omlottam zokogva.

*Harry szemszöge*

-Srácok! Psszt! - szóltam a többieknek
-Hmmm? - nézett mindenki rám
-Ilyenkor jó, hogy ha az embernek 3 telefonja van! - vigyorogtam
-Mire gondolsz? - kérdezte Niall
-Csak 2 - őt adtam oda nekik, a harmadikat a cipőmben tartom vészhelyzet esetére, de mind minket figyel, túl feltűnő lenne a fény úgyhogy vegyetek körbe, bújjatok ide vagy mit tudom én! Csak takarjatok el, hogy ne látszódjon!
-És ezt csak most mondod? - háborodott fel Zayn
-Haver, csak most jutott eszembe.
-Kitudja mi történik odabent, neked meg csak most jut eszedbe? Siess! - mondta Liam
Eltakartak és gyorsan értesíteni tudtam a rendőrséget. Most várunk.

*Alex szemszöge*

Hogy tehette ezt velem? Nyáron is nagyot csalódtam benne, de most..
-Kislányom. - jött oda hozzám
-Nem vagyok a lányod! Látni sem bírlak! Gyűlöllek! Nem vagy az apám! Soha többé nem akarlak látni! - ordítottam
Ismét zokogtam. Nem tudtam tenni ellenne. A saját apám összetörte a szívemet!
A raktárra csend telepedett. Kínos hallgatás és ritka pislogás. A fájdalom csendje. Ezt a csendet az ajtó betörése zavarta meg amin behatolt pár kommandós. Hirtelen azt sem tudtam mi történik. Apámat lefegyverezték és bilincsben elhurcolták Brandonnal együtt, nekem pedig adtak nyugtatót. Bár az igazi nyugalmat csak Zayn karjaiban éreztem!
-Mostmár minden rendben lesz! Menjünk haza! - szorított magához
-Betty! - fodultam oda hozzá - Neharagudj! Boldog szülinapot!
-Bolond! - ölelt át - Ezért a hátadon viszel! - nevetett
-Kizárt. - tiltakoztam
-Dehogynem! - ugrott rám
-Mondom nem! - "dobtam le" magamról
-De fáj a lábam a cipőtől. -  "siránkozott"
-Képzeld, nekem is! Örülök, ha hazajutok! - alig fejeztem be a mondatot valaki felkapott és futni kezdett velem, majd Liam fölkpta Bettyt és versenyt futottak
-Louis! Tegyél le! - kiabáltam
-Az előbb mondtad, hogy fáj a lábad! Hát az enyém meg elzsibadt úgyhogy most szaladunk kicsit. - nevetett
-Én élvezem! - nevetett Betty
A fiúk 10 méter után leraktak minket.
-Nehéz vagy! - mondta Louis
-Szóval szerinted kövér vagyok? - "hisztiztem"
-Igen. - mondta Betty
-Nem is te lennél! - nevettem
Fáradtak voltunk mindannyian így mikor hazaértünk sorban lefürödtünk és bedőltünk az ágyba.
Másnap reggel mikor felkeltem lementem a konyhába ahol egy cetlit találtam.

"Fotózásra mentünk, majd jövünk! Puszi, a srácok!
Elmentünk! Este jövünk! Puszi El és Dani!"

-Betty! - kiabáltam fel az emeletre
-Mivan? - hallottam az álmos hangját
-Mindenki lelépett! Gyere le!
Betty nagy nehezen levonszolta magát a lépcsőn. Elterveztük, hogy ma csajos napot tartunk.
Egész nap a TV előtt rohadtunk és spanyol szappanoperákat néztünk amiken jókat nevettünk.
Délután olyan 6 óra fele lépett be a házba Zayn és Harry egy - egy hatalmas dobozzal.

*Zayn szemszöge*

-Leléptünk! - mondtam Liamnek, Niallnak és Louisnak
-Sziasztok!! Aztán valami szépet vegyetek nekik! - hallottam Niall hangját
Ma este a Red Nose alapítvány jótékonysági bált rendez és én meg Harry egy - egy gyönyörű báli ruhával szeretnénk meglepni kedveseinket.
-Harry, ez már az ötödik bolt. 5 óra van és még nem is láttunk olyan ruhát ami tetszik.
-Várj már! Mindjárt meglesz! Mi Alex kedvenc színe?
-Rózsaszín.
-Tökéletes! Betty - é a kék! Megvannak Zayn! Nézd! Tökéletesek, egyformák és teljesen illenek a lányokhoz!
-És mennyire igazad van! Gyere siessünk!
Megvettük a ruhákat majd haza autóztunk. Otthon a két lány várt minket a kanapén.

*Alex szemszöge*

-Sziasztok! - köszöntek
-Megjött Alehandro és Fernando! - nevettem
-Ohh Fernando! - nevetett Betty is
-Veletek meg mi a jó Isten történt? - nevettek a fiúk
-Egész nap szappanoperákat néztünk. Mik azok a kezeitekben? - kérdezte Betty
-Ezek azok a ruhák amiket este fogtok viselni a Red Nose Bal - on. - válaszolták
-A min? - kérdeztem
-Red Nose Bal. Egy jótékonysági bál, amit a Red Nose jótékonysági alapítvány szervez. Ma este lesz és mi is el kell menjünk. És ugyebár kísérő nélkül nem mehetünk el egy bálba.
-Aha, és Niall? - kérdezte Betty
-Demivel jön! Nos tessék a ruhák. Egész nap kuttatunk utánuk. Reméljük tetszik majd nektek! - vigyorogtak
Bettyvel kibontottuk a becsomagolt dobozt és megpillantottuk a ruhánkat.
-Ez...ez... - motyogta Betty
-Csodálatos! - csókoltam meg Zaynt
-Pontosan! - helyeselte majd odament Harryhez és megcsókolta
Bettyvel fölmentünk az emeletre és elkészültünk. A ruhák lélegzetelállítóak voltak! Egyszerűen gyönyörűek.



















Olyan 9 óra fele szépen lassan lesétáltunk a lépcsőn és megláttuk, hogy már mindenki ottvan. Niall, Liam, Louis, Eleanor, Danielle és Demi. Demi Lovato.
-Gyönyörű. - mondta Zayn
-Csodálatos! - folytatta Harry
-Igen - igen nagyon szépek de ha nem sietünk Kevin le fog maradni az előadásról!
-Ez beteg. - mondta Demi
-Az. - nevettünk
Mikor kiléptünk a házból egy hatalmas fekete limuzin várt minket. Sorban beültünk és elindultunk.
Demi nagyon kedves lány. Nem tudom felfogni hogy ő és Niall 'csak barátok.' Pedig annyira illenek egymáshoz.
Körülbelül 15 perc alatt odaértünk a bál helyszínére. Hihetetlen mennyi híresség jótékonykodik. Bruno Mars, Justin Bieber, Lady Gaga, Jessie J, Rihanna, Carly Rae Jepsen, Pink, Adele, Maroon5 és még sorolhatnám. Mégis a legbüszkébb arra vagyok, hogy a One Direction is itt van!
A fiúk most elmentek a színpad mögé mert bejelentenek valmit. Ezt nekünk még nem is említették! Vajon mi lehet az?
-Hölgyeim és uraim! A színpadon a One Direction!!!
-Köszönjük Stan! - mondták egyszerre
-Szóval be szeretnénk jelenteni valamit! - mondta Niall
-Directionerek figyelem! A One Direction meglátogat 10 szerencsés iskolát! Nyomás Twitterre írd le az iskolád nevét, az országod és a városod nevét és hogy melyik osztályba jársz! 10 szerencsés országban 10 szerencsés városban találkozunk!! Sziasztok!!!! - kiabálta Liam majd lejöttek a színpadról
Lassan odasétáltak hozzánk én pedig felszólaltam.
-Nem is mondtad! - böktem oldalba Zaynt
-Fontos lenne? - nevetett
-Igen..
-Miért? - kérdezte
-Azt majd elmondom otthon. - válaszoltam majd megcsókoltam. Ekkor elindult a kedvenc számom.

Innen olvasd ZENÉVEL.

Mindenki megfogta a párja kezét és elkezdtünk keringőzni. Zayn mélyen a szemembe nézett, közel szorított magához és mosolygott. Ez az ember azt mondja, hogy nem tud táncolni, pedig tökéletes, egyszerűen tökéletes tánctudása van. Hosszasan táncoltunk, mígnem mindenki levonult a 'táncparkettről', kivéve engem és Zaynt. Mi végigtáncoltuk az egész számot, amit Zayn ráadásul halkan énekelt nekem élőben.
A zenének vége volt de Zayn nem eresztett. A fények ránk összpontosítottak, mi pedig táncoltunk zene nélkül. Mindenki minket figyelt de nem érdekelt. Mesébe illő pillanat volt.
Ez az ember annyira romantikus. Tud szeretni, hatalmas szíve van. Szemei csillogtak mindvégig. Azt hiszem, hogy én halálosan szerelmes vagyok! Ha nincs velem, megbolondulok, ha nem érezhetem az illatát, ha nem lehet velem, akkor borzasztóan rosszul érzem magam.
Mi még mindig táncoltunk és táncoltunk majd amikor Zayn megunta fölkapott, megpörgetett és megcsókolt. Mindenki tapsolt, mint valami filmben! A tánc után szépen odasétáltunk a többiekhez akik épp Perrievel beszélgettek.

18 megjegyzés:

  1. ÓÓMMÁÁJGÁÁÁDD!!!
    megint lett egy kedvenc részem !! ááá :x
    Istenem ...végre valmi jó hogy beteg vagy!!
    minnél hamarabb a következőőt!! :3
    ááá sírtam.. röhögtem ..wáá :)))
    KŐVETKEZŐŐT!! :*

    VálaszTörlés
  2. Halika csajszi!!! Siess nagyon kérlek!!! Nagyon édes lett ez a rész is!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Amint ,,felfedeztem" a blogod elkezdtem az elejétől és nagyon tetszik. Kicsi lusta vagyok szoval lehet b nem kommentelek majd de ettöl függetlenül tudd h olvasom :-) ha van kedved nézz be hozzám: kissyou-directioner.blogspot.hu siess a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:) nagyon szépen köszönöm! ;)) megtennéd,hogy feliratkozol?Kérlek:3! benézek hozzád :)

      Törlés
    2. Feliratkoztam :3 és ha neked is tetszett az enyém akk te is hozzám? pls :D

      Törlés
  4. Jajj, de jóóó!!!! Nagyon tetszik....egyszerüen fantasztikus :)

    VálaszTörlés
  5. Áááá az elejétől elkezdtem olvasni és nagyon tetszik!!!! Gyorsaaaan köviiit!!! :)) :D <3 *_*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon Ügyes vagy! most olvastam el az egészet! várom a kövit :D <3

    VálaszTörlés
  7. aawhh *____________________________*
    sieeeeeeeeeeeeeeess a kövivel ! :-w ♥

    VálaszTörlés