2013. február 18., hétfő

# 1 KRITIKA

A blog megkapta az elsõ kritikáját!! :)) Nagyon szépen köszönöm! Igen...tudom,hogy a helyesírásom nem a legtökéletesebb de irtó nehezen tudok ezzel a billentyûzettel írni....[szilikonos..] De..azért örülök nagyon!!

 "  Kinézet: Kérted, hogy ne írjak, de annyit megjegyeznék, hogy szerintem semmi baj nincs vele. Igaz, egy fejléc jól jönne, de így is jó. Nem szívlelem annyira a rózsaszínt, de ehhez a bloghoz illik.


Történet: Tetszik! Az alapsztori jó. Eddig még csak olyat olvastam, ahol mondjuk Harry vagy Zayn ( legtöbbször ők a főszereplők ) megpillantják a csajt és rögtön tudják, hogy ők egymásnak vannak teremtve és rögtön össze is házasodnak már... De a tiéd jó, tetszett a bunkós beszólás, és hogy a lány után mentek! Jó a Brandon-os rész is, tetszik hogy be akar kavarni és az is jó, hogy Alex-nek van egy legjobb barátnője. És fontos, hogy tudtam rajta nevetni! Ez a rész például nagyon tetszett: 
"- Nem tudok úszni! - ordibáltam, miközben csapkodtam a  vizet, próbálva fennmaradni. 
- Majd én! - ugrott utánam Zayn. 
- De te sem tudsz úszni te szerencsétlen! - ordibált mindenki majd beugrottak a vízbe és sikeresen megmentettek."

Helyesírás: Erre figyelj oda, mert van benne pár hiba! Olvasd át egyszer-kétszer mielőtt kiraknád a részt, mert engem zavart, amikor egy-egy betűt kihagytál a szóból stb. 

Összességébe:  8/10. - Tetszett! "

Ha akartok írhattok ti is kritikát ..mondjuk ide kommentben . :)

2 megjegyzés:

  1. MINDENT utálok ! utálom a blogod ! fùùùùùj ! ><
    ... =)))).. Csak vicceltem Mrs.Malik ! :*
    SZERETEM A BLOGOD ! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kritika alatt egy olyan hosszú szöveget értettem,mint a bejegyzésben található :)) én is a tiedet Mrs. Horan :* ♥

      Törlés