2013. január 25., péntek

Prológus és Bevezetés

Prológus

A barátság szent dolog! Ha nincs már semmid, és mindenki elhagyott, lesz egy, egyetlen egy személy, aki akkor is melletted fog állni. Egy személy, aki életed végéig kitart melletted. Ha minden rossz, és minden fáj, ő ott lesz. Ha a szerelem elmúlik, és csak a fájdalom marad, ő ott lesz. Felvidít, veled van, óv, félt és szeret. Megbízik benned, mert ez a barátság titka. Az igaz barátság bizalomra épül.
Ha jön egy fiú, akibe beleszeretsz, a barátodat akkor sem feleded. Mert ha a szerelem lángja kihunyt, ő majd letörli a könnyeidet.
Tudjátok.. A szerelem veszélyes. Elrepít az egekbe, és amikor a legjobban szeretsz, lezuhansz. Hatalmasat csapódsz a kemény földre, és rájössz, hogy az élet nem is olyan egyszerű. Borzasztó nehéz, és ha nem vagy elég óvatos, végzetes. Egy apró titok, néhány apró hazugság, és mindennek vége, az életeddel együtt.
Ha csalódsz abban, akit szeretsz, ha látni sem akarod, ha nem tudsz benne megbízni, képes vagy megbocsájtani neki? A szíved szereti őt annyira, hogy mindent elfelejtsen, és ugyanúgy szeressen?
Olvass, és kiderül..

Bevezetés

Sziasztok! A nevem Alex Smith. 18 éves vagyok. Szőke hajam van és kék szemem. A legjobb barátnőm neve Betty Tomphson. Barna haja van és nagy barna szemei, és ő is 18 éves. Nagyon szeretem őt. Tíz éves korom óta ő a legjobb barátnőm, és sokat veszekedtünk de mindig számíthattam rá. Betty az aki megmutatta nekem az ÖRÖKKÉ szó jelentését. Tisztelem őt.
Tudni kell, hogy amióta megjelent a One Direction azóta nagy Directioner vagyok. Sajnos soha nem engedhettem meg magamnak, hogy eljussak egy koncertjükre. Négy éve Betty azt mondta, hogy a 18. szülinapomra vesz nekem egy koncertjegyet és együtt elrepülünk Londonba egy koncertre. Leérettségiztünk! Sikerült! Mostmár valóra válthatjuk az álmainkat.
Ebben a történetben elmesélem nektek a mi izgalmas életünket!
Jó olvasást !!! Ha tetszik nektek akkor megkérek MINDENKIT, hogy hagyjatok megjegyzést. Köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. Júj, nah azért! <3
    Remélem így is lesz sis. :*
    am, remélem minnél gyorsabban írsz, és sokat! :3
    By: Betty T. :DD

    VálaszTörlés
  2. de jóó! ügyi vagy ;) remélem majd Betty-vel kijuttok London-ba és ott lesztek az egyik koncerten... nekem senki se ígért ilyesmit, de tudom, hogy VALÓRA FOG VÁLNI, MIND A KETTŐNKNEK (hármunknak, ha belevesszük Betty-t is :D)!!!! gyorsan írj mert ELEGEM VAN A SOK VÁRAKOZÁSTÓL :'( ♥

    VálaszTörlés