2013. január 30., szerda

3.rész.Felesz vagy mersz?...


-Az a nevem. - flegmáskodtam
-Mi csak bocsánatot szeretnénk kérni. Mi tényleg nem úgy gondoltuk! Soha nem állt szándékunkban megbántani egy rajongót sem, hisz a rajongók nélkül mi sehol sem lennénk most. De sikerült megbántanunk egy nagyon különleges directionert ami miatt napokig csak bánkódtunk... - mondta Liam
-Szóval kérlek ne haragudj ránk! Hoztunk virágot! - mondta Zayn
Erre gyorsan kirohant az autóhoz Niallal, Harryvel és Louis - val.
-Ne úgy fogd!! - hallottam Niallt
-Aúú! Megszúrt a tüske! Harry puszild meg! Fáj! - siránkozott Louis
-Jajj Louis! Majd bent! Siessünk, mert ha tovább kell szagolnom tüsszenteni fogok! - motyogta Harry
-Nem fog beférni az ajtón! - dühöngött Zayn
Gondolkoztam, hogy mekkora csokor virágot hozhattak nekem, amikor hirtelen beestek az ajtón.
-Woooow! - mondtam
-Ez aztán a szép nagy csokor ! - szólalt meg anya
-Srácok! Ezt tényleg ?.. Komolyan..? Miattam..? - csodálkoztam
-Egy ilyen különleges rajongóért bármit. - vigyorogtak
-Ne hozzatok zavarba..naaaaa. - pirultam el
Erre nem mondtak semmit, csak vigyorogtak. Betty elment egy vázáért, addig én néztem a nagy csokrot:






















-Szóval akkor megbocsájtottál? - nézett rám hatalmas szemekkel Niall
-Meg! - nevettem el magam majd mindenkit végigöleltem
-Nos .. akkor ha már minden oké .. van itt Nando`s ?? Éhes vagyok !! - érdeklődött a kis manó
-Nem, Nando`s nincs, de van McDonalds. - mondta Betty
-Indulhatunk! Merre kell menni ?? - türelmetlenkedett a szőkeség
-Egy pillanat! Fel kéne öltöznöm, vagyis át kéne öltöznöm. - nevettem
Gyorsan felrohantam a szobámba és megálltam a szekrény elõtt. MIT VEGYEK FEL ?? - gondoltam magamban. Ekkor megpillanottam a tökéletes összeállítást:




Lehet, hogy július van, de ma pont nem volt valami meleg.
-Tessék kicsim, itt a kocsikulcs. - szólt anya
-Köszi. - válaszoltam - Na ki jön velem és ki megy Bettyvel ?
-Ki hogy vezet? - érdeklődött Niall
-Hát...A McDonalds 20 percre van. Én 10 perc alatt odaérek, míg Betty 25 perc alatt. Vond le a következtetést. - nevetettem
-Alexel megyek! - pattogott az ír 
-Én is. - mondta egyszerre Zayn, Louis és Liam.
-Hát én pedig nem hagyom egyedül Bettyt. - mondta Harry - Úgyis az én kocsimmal megyünk, én vezetek!
-Nem, mert nem ismered az utat. - mondta Betty
-Majd elmagyarázod.
-Nem ismered a közlekedést. - erősködött tovább
-Most te nyertél. -  "nyafogott" Harry
Elindultunk. Olyan vadul vezettem, hogy a fiúk hangosan elkezdtek imádkozni amin csak nevettem. Leparkoltam az autót, bementünk majd rendeltünk. Ekkor lépett be az ajtón Harry és Betty.
-Na végre! - mondtam
-Hagyjál! Nem mindenki vezet úgy mint te! - bökött oldalba a barátnőm
-Többet nem utazom Alexel. Csak ha én vezetek! - nevetett Zayn
-Egyetértek! - mondta Louis - Én is szoktam őrülten vezetni, de ez...ez több volt annál.
-Louval sem jó autózni, de te túllépted a határt. - nevetett Liam
-Ennyire veszedelmes vagyok? - kédeztem
-Nem lehetsz roszabb mint Betty. - mondta Harry komolyan
-He? - kérdeztem
-Csak vicceltem! - nevetett - Lassú de figyelmes, mint én.
Kajáltunk és beszélgettünk. Nem is olyan egoisták. Teljesen olyanok mint ahogy eddig "ismertem" őket. Niall az éhenkórász, Harry a perverz, Liam a kedves, Louis az őrült és Zayn a bölcs. Nagyban beszélgettünk amikor megszólalt a telefonom. A csengőhangom a Rock Me.
-Ez ciki. - nyögtem ki, majd gyorsan felvettem.
Anya volt az. Azt mondta, hogy üzleti útra megy, amit amúgy már említett vagy 2 napja, amikor még élő halott voltam.
-Na? - kérdezte Zayn miközben vigyorgott mint a vadalma
-Anya. Betty, azt üzente, hogy ha bulizni akarunk ne kocsival menjünk, inni csak mértékkel, ha házibulit tartunk takarítsunk és ne törjünk össze semmit.
-Szóval csak a szokásos? - kérdezte
-Ja, és fiúk, azt is üzente, hogy ne aludjatok hotelban, elég nagy a ház.
-Kedves anyukád van. - mosolygott Liam
-És laza. - vágta rá Louis
-Akkor menjünk felelsz vagy merszezni. - vigyorgott Harry
-Oké. - mondtuk egyszerre
Hazafele megálltunk és vettünk piát, majd a nappaliban a szőnyegen körbeültünk.
-Akkor mondom a szabályokat, - kezdte el Louis - ha nem teljesíted a feladatot akkor leveszel egy ruhadarabot.
-Oké, várj! MI ? - néztem nagyot
-Már késő. Beleegyeztél. - nevetett Harry
-Kemény este lesz. - nevetett Betty
-Alex. Felelsz vagy mersz? - kérdezte Liam.
-Felelek.
-Hány pasid volt eddig?
-Egy. - vágtam rá
-Egy?!  Nem hiszem. - mondta
-Nem felelek, már feleltem a "hivatalos" kérdésre, őszintén! - mondtam
-Jó na! Betty! - vigyorgott Louis - Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Csókold meg Harryt!
-Nem.
-Akkor vetkőzz!
-Nem.
-Akkor csókold meg!
-De nem akarom!
-Ennyire undorító vagyok? - nézett Hazza
-Nem..csak..jajj..
Én már fetrengtem a röhögéstől. Nem is kaptam levegőt, csak csapkodtam össze - vissza, mint egy retardált fóka.
-Csókolj már meg! Akarom! - állt fel a helyéről Harold
Betty nagyot nézett, majd felállt. Neeem, ez nem egy szimpla csók volt, amit feladatból teljesített, ez érzéki volt. Érezni lehetett, ahogy forr köztük a levegő.
-Óóóóóóó !! - nyöszörgött mindenki
Ekkor Betty és Hazza eltávolodtak egymástól, elmosolyodtak, majd visszaültek a helyükre.
-Zayn! Felelsz vagy mersz? - kérdezte Niall
-Felelek.
-Tetszik most valaki? Nem muszáj megnevezd.
-Hát...szimpatikusnak tartom azt a lányt...de hagyjuk...
-Oké. 
-Louis! - pattogott Harry
-Merek!
-Szaladj végig az utcán meztelenül és kiabáld azt, hogy ITT VAN SUPERMAN!!!!
-Ha többet ittam volna talán, de így nem. - Louis levette az ingjét - Tudom, hogy hülye vagyok, de tudom hol a határ. - nevetett
Az este további részében sokat ittunk. Az utolsó emlékem az, hogy valaki felvitt a szobámba.
Másnap reggel NAGYON meglepődtem. Zayn feküdt mellettem....MEZTELENÜL.

6 megjegyzés:

  1. wáá. ez már kínzás!
    KÖVETKEZŐT!!! :o3
    Kérlek..
    wá, nagyon jó.
    csakháth kösz a vezetésért >:P
    :)) :*
    By: Betty T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd lesz következõ... :P
      szívesen máskor is :* <3

      Törlés
  2. Kérlek siess a kövivel nagyon jó!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. ' MEZTELENÜL. ' jujuuuuuuuj :>

    VálaszTörlés